lite om Finlandsresan

Här har ni i princip alla mina mobilbilder från veckan i Finland:
 
Under en vecka sov jag i fyra olika sängar! Det här var på båten dit!
 
Sedan delade jag rum med ungdomar från lite överallt ifrån norden på ett vandrarhem. Där sov jag tre nätter!
 
Vandrarhemmet från utsidan!
 
Promenad i Helsingfors
 
 
Nystylad Hampus!
 
 
 
 
Vi åkte mycket spårvagn under dagarna i Helsingfors!
 
 
 
Savoy teatern där vi hade föreställningarna!
 
Sveriges loge! Vi kom först så vi tog den största och bästa, hihi!
 
 
 
 
 
 
Mexikansk mat
 
 
 
Mikaela i logen!
 
Mycket pizza blev det kan jag lova!
 
Såhär såg scenen ut!
 
Jag och louise roade oss lite med clownnäsorna vi fick! (alla skulle ha clownnäsa på sig under det sista gemensamma numret. Det var någon välgörenhetsgrej...)
 
Uppsjungning!
 
 
 
Alla glada över att få lämna vandrarhemmet. Vi skulle nu bo i Hausjärven hos olika finska familjer i två nätter.
 
Jag 18 år! Visst ser jag gammal ut?
 
Firade min födelsedag med att rigga upp och repetera teatern!
 
Efter föreställningarna i skolan så åkte vi och bastade och badade i en sjö! Svinkallt!
 
Sedan umgicks vi lite med finnarna!
 
 
 
 
Hade workshop i musik, teater och bild sista dagen. Jag hängde med riktigt bra i texten när vi sjöng den här låten!
 
 
Vi satt i olika grupper och ritade av varandra med fel hand, utan att kolla på pappret! Så här ser jag ut om ni undrar! haha...
 
Karaoke på båten hem!
 
 
 
 
 
Tänkte sno lite bilder som andra har tagit i Finland också, så det kommer komma mer bilder senare!
 
puss/M
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika F

Vilken rolig reserapport! :)

Svar: Det var kul att du tyckte det! :)
Mikaela & Jenny

2012-11-06 @ 07:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0