Om min helg

Hejsan, de va ett tag sen! Har inte haft någon blogglust den här helgen så jag tänkte berätta lite om vad jag har sysslat med nu!
I fredags var Victor här, vi gjorde mat och kollade på tv och så. Fredagsmys helt enkelt! Sen på lördagen var det fotbollsavslutning. Det var inte så många där så det blev lite av en besvikelse faktiskt. Jag var inte kvar där så jätte länge, åt mat och var med på "lekarna" och prisutdelningen. Sen åkte jag hem till mig och hade en minifest med Victor, Victor, Linda och Tova! Men vi hade det kul fast vi inte var så många haha!
I morse åt vi frukost tillsammans och sen åkte Victor och Linda hem. Jag och Victor kollade på en film och sen åkte han också.

Snart har jag träning så nu ska jag äta mat och byta om!

Puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0