Vad kan det vara...

Sitter och bryter ihop av min labbrapport som jag måste skicka in idag! Vi har kompledigt till och med onsdag efter all tid med musikalen, men på den komplediga tiden så måste vi ta igen massa skolarbete, yippy!
 
Ikväll ska jag på träning och efter den åker jag till Österby och sover hos Victor! Jag är lite nervös inför morgondagen för då ska jag få min födelsedagspresent av honom. Vi ska göra någonting, men jag har ingen aning om vad! Vad kan det vara...
 
Igår gick jag runt på Gränby i min ensamhet. Pappa skulle in till Uppsala så då åkte jag med honom och blev avsläppt där. Jag köpte bland annat den här koftan på HM för 199 kr.
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0