Affro

Hejhej, jag har skaffat affro! Nej jag bara skojar lite, hihi. Om en timme så ska jag åka iväg på ett affropass i Östhammar eftersom jag ska utbilda mig till typ affroinstruktör nästa vecka! Så jag tänkte att det kanske kan vara bra att gå på ett pass innan jag blir de, haha...
Efter det så rusar jag iväg och tränar lite fotboll också!
 
Idag har jag egentligen bara haft en lektion men kom hem vid fyra i alla fall. Jag trodde att jag skulle öva på något som hade med musikalen att göra, men det visade sig att jag var där i onödan eftersom jag inte är med i något av dom sakerna som de övade på idag! Känner mig as stressad inför det här för vi har premiär om två veckor och vi har typ inte gjort danserna än!
 
 
Puss/M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0