Bakom kulisserna

Hejhej, idag mår jag mycket bättre! Jag vet inte vad jag fick för konstig förkylning som bara varade i tre dygn! Men det var skönt att det inte blev värre än så i alla fall. Men jag missade gårdagens inomhusträning, vilket var ganska tråkigt. Hade faktiskt sett fram emot den! Har i för sig träning på tisdag också, men då ska vi vara i brandstationen så då blir det antagligen inget spel direkt och det var ju det jag såg fram emot! Sen nästa söndagsträning kommer jag också missa eftersom jag är i Finland då! Jaja, det är ju inte allt här i världen men ändå.

Igår kväll kom Victor hit så jag kom över det här med träningen ganska snabbt ändå, haha. ;) Vi kollade på tv, åt lite kladdkaka som blivit över och gick och lade oss ganska tidigt. Kommer sakna honom sen när jag är i Finland!

Idag hade jag två lektioner. Sen snackade vi lite om hur det blir i Finland och om islänningarna som kommer hit imorgon. Sen så fick vi kolla på en film som Jens hade klippt ihop ”bakom kulisserna på terminal 10”. Riktigt kul att se! Han skulle kanske lägga upp den på youtube, och om han gör det så lovar jag att den kommer ut här på bloggen också!  

Puss/M

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0