Förkyld...

Jag har gått och blivit förkyld... Igår låg jag i soffan och kollade på tv nästan hela dagen. Först satt jag och grina till programmet The bachelorette, sen kollade jag på reprisen av X-factor och sen så gick det en bra film på tv också efter det som hette Unknownd.
Vi hade middagsgäster igår så jag bakade en kladdkaka som ni kanske hade listat ut också.
 
Jag sov länge nu på morgonen. Gick upp halv 11, fast jag gick och lade mig strax efter tio igår!
Efter en god frukost med mamma och pappa ska jag nu försöka påbörja en laborationsrapport! Lika bra att jag sätter mig uppe på mitt rum och gör det, för det det går inte att ansluta datorn till internet där! Då kan jag alltså inte hamna inne på facebook eller så!
 
Fotograf: Jens Eklund
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0