fredag!!

Halloj,
det är nu officiellt, jag kommer inte tillbaka till skoan på 9 hela veckor!! Det är helt sjukt vad skönt det ska bli, inget plugg alls. Åååh. 
Idag har jag varit ledig dessutom så jag tjuvstarta lite. Firade ledigheten med en oth kväll. 
Idag har jag, Sofia och Rebecca varit duktiga och jobbat lite på vårt UF företag hemma hos mig, det drar ihop sig till första mässan! 
Ikväll ska jag hänga med Jenny och Sofia, ska bli supermysigt. Ska ta en raggarunda eftersom Sofia fick körkort idag! Du är grym och så jävla värd det!! 
Annars har jag inte gjort något speciellt den här veckan, bara pluggat, fort fram och tillbaka till Alunda och myst med Jullan. 
Puss.
 
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0