Imorgon!

Heej! Nu har jag alldeles nyss ätit middag. Fick vara kvar i ladan och repetera till halv sju idag, så har inte varit hemma så länge! Men vadå 10 timmar är väl inget liksom! Imorgon blir det ännu längre för då har vi en föreställning som börjar sju och håller på i över en timme!

Det känns iaf hyffsat inför morgondagen! Vi har lite grejer som vi måste finslipa, men det får vi göra imorgon! Känns bra att alla kunde vara med idag! Det kan ju liksom vara bra att träna med alla åtminstone en gång innan premiären!
 
Ikväll blir det till att försöka sova så tidigt som möjligt för imorgon gäller det!
 
Min lilla ombytes hörna bakom kulisserna!
Svettigt värre att bytta kläder varje gång man lämnar scenen kan jag ju säga! Får nog förvara mitt puder där bakom också...
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0