Lämnar musikalen bakom mig för ett tag!

Nu är musikalen färdigspelad i Sverige! Nästa vecka är det Finland som står på schemat.
Idag hade vi bara en föreställning, men sen skulle allt riggas ner och tas tillbaka till skolan igen också! Så vi höll på med det ett X antal timmar också! Men nu är jag iaf hemma igen. Ikväll blir det soffan som gäller för min del kan jag lova!
 
Och ja, jag ska försöka att skriva om lite annat än musikalen nu ett tag! Det är de enda jag har skrivit om på den senaste tiden! Men det beror på att den har tagit så mycket tid och i princip har varit mitt liv nu ett tag!
 
Lite bilder får ni här:
(Har snott lite bilder från min mamma och min granne på facebook)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0