Mikaelas helg!

Min helg har varit kanon! I fredag åkte jag till Linda och Emma och partajade lite. Jag hade jättekul hela kvällen, fast vi bara var sju stycken!
 
Dagen efter åkte vi till Östhammar för att först ha lite friidrott, sen spela hockey och som avslutning äta pizza med laget! På friidrotten kom mitt lag trea (av 5), helt okej! Vi hoppade längdhopp, stötte kula och kastade spjut, vilket var väldigt länge sedan man gjorde sist! Men det gick väl hyfsat bra iaf!
Jag kan ju berätta att jag kom fram till att hockey inte riktigt är min grej igår, men kul var det! Jag fick till och med pris för dagens tackling, HAHA! Herregud det hade jag velat sett på film, måste ha sett jäkligt kul ut!
 
På kvällen sen så fixade jag mig inför kvällen hemma hos Jenny med henne, Matilda och Matilde, sen träffade vi lite andra brudar också innnan vi åkte till Gimo. Kvällen var väl helt okej men den slog ändå inte fredagskvällen! ;) Bussresan hem igår var typ det roligaste på hela kvällen! Blev en liten snabb efterfest på det också innan vi kom hem till Victor!
 
Idag har jag bara legat i sängen och kollat på tv, skönt att ta det lugnt en dag efter allt jag har gjort den här helgen!
 
Linda, jag och Emma!
 
Victor x2 och Kalle, KRAMKALAS!
 
 
Linda!
 
Linda och lilla jag
 
Linda, Kalle och jag haha...
 
Jag som hockeyspelare!
 
Jag och Jenny! Ny header??
 
Jenny, Matilda och Matilde!
 
Jenny, Matilda och jag!
 
Det var allt!
 
Puss/M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0