Sitter och tråkar i skolan!

Hejhej, råkade åka till skolan en timme för tidigt idag! Så får försöka fördriva tiden med annat så länge...
Om ni undrar varför jag inte bloggade igår så var det för att vi inte hade något internet då. Men om jag hade bloggat så hade det nog varit ett ganska tråkigt inlägg iaf så det spelade väl inte så stor roll, haha. ;)
 
Kan ju berätta att våran katt Smirnoff numera är en liten tjej! Vi som har trott att det har varit en kille hela tiden! Inte konstigt att han, jag menar HON, har varit så bråkig! Jag skulle inte heller vara så trevlig om alla trodde att jag var en kille! Men hon får heta Smirnoff iaf!
 
Ikväll åker jag på fest hos Linda och sedan sover jag kvar där. I morgon har jag sedan avslutning med fotbollslaget, vi ska bland annat spela hockey! Sen åker jag på kvällen vidare på fest i Gimo också! Jag kommer som ni hör ha fullt upp, så får se om jag hinner slänga in nått inlägg de kommande två dagarna!
 
Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0