dear sunday, don't end

Hej,
jag är arg. Hade gjort värsta inlägget och sen försvann allt. UURRRGGH!
Hade det trevligt igår iaf, lunchade på Adas och umgicks big time! Idag har jag hämtat upp tyger till vårt UF-företag och sen bara legat på soffan. Fikade lite hos grannarna nu på kvällskvisten med. 
Nu sitter jag och kollar på X-factor när jag egentligen verkligen borde plugga men jag gör det efter. Missar typ världens bästa film med, alla ni som inte har massa plugg borde kolla på fyran kl. 21, Knight and day, såg den på bio med Mickan för lääängesen, den är ASBRA! 
Ska plugga nu, 
puss och godnatt (och farväl om jag drunkar i företagsekonomiböckerna).
 
Gourmèrulle
Besvikelsen som uppstår när man öppnar en chipspåse och den inte ens är fylld till hälften...
Soffmys med världens bästa idag 
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0