Fotboll

Sitter i bilen hem från dagens andra match. Första matchen spelade jag med U-laget i Österlövsta klockan 11 och sen åkte vi direkt till Sunnersta och spelade match där klockan 15. På vägen dit köpte vi med oss hamburgare när vi åkte förbi Tierp, det behövdes!
Jag räknade precis ut att jag har spelat fotboll i tre timmar idag efter som jag fick spela hela matcherna! Tyvärr förlorade vi båda matcherna... Den första spelade inte så stor roll hur den slutade så det var skit samma. Men sen när vi kommer till den andra... Hur lyckas man spela sin bästa match den här säsongen, men ändå förlora med 3-0!? Sunnerstas tränare sa till och med att han trodde att vi skulle spela ut dom efter en kvart...
Jaja det är kul att laget gör framsteg iaf!

Puss❤/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0