helg helg helg!

Hallå där!
Idag är det fredag och jag inväntar en grym helg! (Mer om det strax)
Efter vi skolan idag käkade jag och Johanna pizza och kollade på Jag saknar dig, hemsk men ändå så bra film! Hade två lektioner idag, slutade 11.45...
Nu till min helg! Om någon timme kommer några kompisar från Stockholm och sover kvar här, sen imorgon ska jag först jobba och efter det kommer mina älskade kusiner med familj och myser hemma hos oss med middag och grejs, firar mamma lite i efterskott. På söndag ska jag spela match i Sunnersta, så som ni märker kommer jag kanske inte vara alltför aktiv här på bloggen i helgen men ni vet vad jag gör iaf! 
Nu ska jag hjälpa mamsen med maten. 
Puss.
 
 
/J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0