Lite färg på tillvaron!

Igår hittade jag en kavaj och en kjol som jag ska ha som flygvärdinna i musikalen. Det gick snabbare än vad jag trodde att hitta något som skulle passa! Endast en butik räckte! Men däremot fick jag och Maja kämpa lite med det hon skulle ha på sig. Vi sprang hur många varv som helst inne på Gränby och det var vi inte ensamma om för det var smockfullt med folk där!
 
På bussen hem sen så lunchade vi lite, drickyoghurt med gifflar och brownies till! Haha jag mådde typ dåligt hela kvällen sen! Men trots det så skulle jag ju självklart trycka i mig massa godis, ostbollar, chips osv på filmkvällen!
 
Idag var det en tidig morgon, uppe strax efter 7 för att Victor skulle iväg på match!
 
Köpte en rosa/lila blus också, 199 kr från HM.
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0