ny mobil!!

Hej hej,
programlagsdag idag. Alla i handel, 1or, 2or och 3or åkte in till Uppsala för att tävla mot varandra. Vi fick massor av uppdrag som skulle göras, t ex ta kort med en turist framför domkyrkan, slå in ett paket, räkna trappor osv. Sen käkade vi på kina tillsammmans. Och vilka vann då? VI! 3orna, störst, bäst och vackrast! Haha, skoja. Men vi vann iaf, en biobiljett i var! 
Efter allt det där var slut åkte jag, syster och Johanna till Elgiganten och jag gjorde av med en jäkla massa pengar vill jag lova, men jag blev iaf en Iphone rikare och jag kan inte sluta leka med den, som ett barn på julafton, haha. 
Ska plugga nu sen sova i min onepiece, jag fryser ihjäl,
pussar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0