party in school

Hallå där!
Sitter i skolan och har lite party med mina kära klasskompisar, rockar lite till Don't you worry child- Swedish house maffia som äntligen har kommit på Spotify!!!
Hade skolfoto på morgonen, åh herregud säger jag bara. Jag hatar skolfoton. Bara att vänta tills de pluttar ner i brevlådan och se hur mindre vacker man blev. 
Igår gjorde jag precis allt som jag skrev att jag skulle göra förutom att jag hängde med Jempa när hon solade också. Kanon dag. 
Ikväll har jag inga planer, eller jo jag har ju iof lovat min syster att köra med henne men annars ingenting, mysa, det är ju trots allt fredag!
Ha världens bästa helg, 
puss.
 
Några Teenager Posts såhär på fredagen, känner inte igen mig ett dugg...
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0