torsdag - lugnet efter stormen

Torsdagar är mina "sköna dagar"! Jag har sovmorgon fram till klockan 11 och sedan har jag bara tre lektioner!
Det var rätt nice att ha en sån dag efter gårdagen som var väldigt lång! Först en heldag i skolan fram till nästan halv fem, sedan tog jag bussen in till Uppsala och hade streetdance mellan 18.30-19.30, sen var det bara att hoppa på bussen till Gimo där jag blev upphämtad av Victor (som hade träning där) och åkte hem till honom! Jag somnade RÄTT BRA sen kan jag tala om!
 
Ikväll har jag träning och sen så måste jag plugga till mitt psykologi prov som jag har imorgon.
Imorgon är det fredag igen vilket betyder en lång skoldag, men även helg!
 
Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0