varning för långt inlägg!

Hej hopp,
här var det inte speciellt livat må jag säga... Jag har haft fullt upp? Nej inte direkt. 
Söndagen var iaf en väldigt bra dag, vinst mot Iron, hade det askalas på Tyresö med bästa laget osv. I måndags kilade jag in till stan med Julia och Johanna, vi letade praktikplats (utan nå vidare resultat) och käkade på kina, hade det väldigt väldigt väldigt mysigt. När vi kom hem var det OTH kväll som gällde, alltså var den dagen också väldigt bra. 
Igår fyllde mamsen år så vi käkade på kina med familjen sen kom det lite främmande och vi fikade, därimellan hade jag hunnit med att träna också, en väldigt rolig (och oseriös) sådan. Sen kom Emmis och sov hos mig. Så igår var också en bra dag!!
Idag efter skolan så åkte jag och Sofia in till stan och fortsatte letandet efter praktikplats och den här gången med lite bättre resultat, väntar iaf på svar från några stycken... 
Nu är jag hemma igen och väntar på mina pullor, vi ska ha mer OTH kväll! Veckan levererar!!
Imorgon börjar vi 12.15,
puss på det. 
 
 
Lite bilder från de senaste dagarna:



 
 
/J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0