Vem orkar läsa?

Imorse åkte jag hem tidigt eftersom Victor hade träning på morgonen.
När jag kom hem så låg jag i sängen och läste några sidor i en bok som jag har kämpat med hela sommaren! Det är inte så att den är tråkig eller nått, jag kan bara inte läsa en längre tid utan att typ somna. Så oftast så blir det inte mer en 5 sidor varje gång jag ska läsa. Seg jag är, jag vet!
Sen så har jag numera en liten katt som tycker att jag är as tråkig när jag ligger där och läser! Våran gamla katt Lufsen hade även han lite svårt att bli lämnad ifred när han låg bredvid mig och försökte sova!

Mer än att ligga och lata mig så har jag bakat en kladdkaka tills ikväll. Mina föräldrar ska åka bort, så ikväll är det jag som ska ta hand om djur och så! Men Victor dyker förhoppningsvis upp senare och håller mig sällskap!

Nu ska jag åka iväg ock spela match med U-laget. Inte särskilt taggad för det med tanke på vädret och att jag ska spela match imorgon igen, men man ställer ju såklart upp för laget!

Puss❤/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0