Inspiration till slutproduktionen

Hejsan! Jag kom precis hem från Enköping, dit jag åkte med klassen efter lunchen. Vi var där för att kolla på en musikal som framfördes av några musikelever därifrån. Jag hade förväntat mig lite mer av dem faktiskt, men den var bra. Fick lite mer inspiration till vår slutproduktion som vi ska börja med nu iaf! Vi kommer från och med nu ha hur långa skoldagar som helst! Fyllt med massor av repetitionstillfällen + att man samtidigt ska försöka hinna med allt det andra skolarbetet också. Känner redan nu hur jobbigt allt är, fast det inte har börjat än haha...
 
Skulle ha varit på träning nu, men hann tyvärr inte med den idag... Men bäst var väl nästan det, med tanke på att jag har träningsverk i alla muskler i kroppen från gårdagens match! En grymt jobbig match kan jag ju säga!
 
 
 
Puss/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0