Packar för fullt!

Kom hem från mormor och morfar nu, fast morfar var inte hemma men... Mormor bjöd på en av mina favoriträtter, hemmagjort potatismos, ugnstekt falukorv och spenatstuvning, mmmums!! Fick också en födelsedagspresent, massa euro, precis vad jag önskade mig, TACK!!
Nu virrar jag runt i hela huset, försöker packa och det är hur svårt som helst! Men det tar sig faktiskt! I natt 02.30 har vi samling, flyget lyfter 06.05 till Barcelona. Kommer ha ett kanon träningsläger med världens bästa lag, vi är tillbaka på tisdag igen! Och då kommer jag hem som 19-åring ;)
Nu ska jag fortsätta packa och sen försöka somna tidigt, ska ju upp strax innan 2...
Godnatt och ha det bra i Sverige!
Puss.

/J


Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Ni kommer att ha det kanon!!! Lyllosar!! :)

2013-04-04 @ 16:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0