En bra början på dagen♥

Har försökt blogga från mobilen i en timme nu men det gick inget vidare så nu gör jag ett försök från darorn istället!
 
Den här dagen började bra, vaknade upp med min pojkvän bredvid mig eftersom han kom till mig igår kväll! Det var några dagar sedan jag såg honom sist så jag har saknat honom. ♥
Idag jobbade jag min tredje dag på Konsum. Nästa jobbdag är på lördag vilket betyder att jag är ledig en dag nu! Planerna för morgondagen ändras hela tiden så jag är inte riktigt säker på hur det blir med allt. Men hur som helst blir det bra, det är jag säker på!
 
Innan Victor kom till mig igår så pysslade jag lite i mitt rum. Jag satte bland annat upp en tavla, monterade ihop min "klädhängare" som jag köpte på Ikea här om dagen och bäddade rent i sängen med mina nyköpta lakan (även dom från Ikea). 
 
Puss/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0