Grejerna jag köpte idag:

  • Posters (stadsmotiv) 29kr
  • Kängor 399kr
  • Skor 399kr
  • Klocka 150kr
  • Mintgröna byxor 99kr
  • Svarta byxor 99kr
Jag känner mig verkligen jätte nöjd med allt jag köpte idag! Största fynden idag var nog byxorna som egentligen hade kostat typ 520kr tillsammans (ordinarie pris), men som nu endast gick på 200kr! Sen så är jag glad att jag äntligen hittade något att fylla en av mina silverramar med, för nu har min vägg stått tom i över ett år, haha! Det jag redan hade i den ena ramen är en bit från Matildas tapet som blev över när hennes rum tapetserades. Men nu har jag äntligen fått upp mina tavlor på väggen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss/M

Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Det blev snyggt när tavlorna äntligen kom upp på väggen!! ;P

Svar: Ja de blev det, äntligen! :D
Mikaela & Jenny

2013-08-29 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0