ta-det-lugnt-hemma-kväll

Ikväll får det bli en ta-det-lugnt-hemma-kväll för min del eftersom jag börjar jobba kl. 8.45 på Konsum imorgon! Just nu chillar jag i sängen med min söta kisse Lufsen. Jag hamnade liksom i någon form av matkoma nu efter middagen! Håller på med en av mina favvoritsysselsättnigar på datorn nu kan man säga, kollar festklänningar på nelly.com, haha. Jag tycker bara att det är så himla kul att kolla på massa fina kläder!
 
Imorse vaknade jag upp i Österby hemma hos Victor, jag åkte nämligen till honom i går kväll efter träningen. Jag ville passa på att vara med honom lite nu innan helgen eftersom jag kommer jobba både lördag och söndag! Idag har vi bara kollat tv och tagit det lugn. :)
 
Jag är bara så himla nöjd med resultatet av att tavlorna äntligen kom upp, blev supersnyggt!
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0