Lazy

Idag åkte jag hem från Victor vid tretiden. Hemma hos honom så har vi mest latat oss och varit onyttiga i ett dygn! Det går ju en hel del filmer på tvn nu i mellandagarna, så sånt är det ingen brist på. Vi har kollat på både King kong och Warhorse. ;)
 
Man kan ju inte tro att det är i slutet av december när man äter grillat till middag, eller hur? Grillad kyckling och potatis och morötter i ugn med en klick bea satt riktigt fint efter all julmat! Min kväll kommer nu att fortsätta i latmaskens spår. Jag tänkte inte rycka upp mig för än imorgon tänkte jag!
 
En bild från julafton.  Måste ju säga att Tracy gör hela bilden haha!
Puss/M

Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Jul e kul! Haha!

Svar: Jo det tror jag nog att Tracy håller med om! ;)
Mikaela & Jenny

2013-12-28 @ 00:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0