Story of my life

Igår kväll kom Victor hit! :) Jag trodde att han inte skulle kunna det pga Sven, så jag blev jätteglad när han gjorde det till slut! Vi låg i soffan på övervåningen och kollade på finalen på idol, samtidigt som vi åt chips med dipp hela kvällen. Victor somnade dock innan klockan 10, haha. Förresten, ofta Kevin vann? Det trodde jag verkligen inte att han skulle göra!

Imorse åkte Victor på träning medans jag har haft en lugn morgon i tv-soffan. Jag, mamma och pappa kollade på programmet I used to be fat. Helt otroligt vad man kan gå ner i vikt om man får rätt hjälp! Nej nu ska jag fixa mig inför kvällens julbord med personalen på Konsum!

Känner igen mig lite faktiskt! ;)

Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0