Brynäs-Modo

Hej hallå,
då har onsdagen också gått förbi, sakta men säkert. Hatar onsdagar. Och tisdagar.
Nu på kvällningen körde jag ett gympass med Mathilda och Jullan, alltså är det inte världens bästa känsla efteråt när man har typ ont i varenda muskel? Haha. Vill inte ens tänka på hur jag ska komma upp ur sängen när jag vaknar...
 
Imorgon är det torsdag vilket betyder ledighet. Jag och Jullan ska dock plugga ihjäl oss, på riktigt denna gång. Men sen på kvällen händer det roligheter! Vet ni, vet ni, vet ni? VI SKA PÅ BRYNÄS MATCH! Jag, Julia, Sara och Jenny, vilket gäng, vilken känsla, vilket drag (förhoppningsvis). Har ju inte gått sådär superbra för de på senaste tiden men va tusan, imorgon är det bara vinst som gäller! 
 
Och nu har det här inlägget blivit alldeles för långt och ni har säkert sluta läsa för längesen men jaja, ska sova nu,
godnatt.
 
Härlig party bild från i höstas
 
/J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0