Förlamad vad ordet!

Jag ligger typ förlamad på golvet här hemma! Åkte hem efter sista matchen, så var inte med på prisutdelningen. Men fick precis sms av min tränare att jag kom med i "all star teamet" så det var ju jätte kul! Nu blev jag på lite bättre humör efter besvikelsen sista matchen! Men 4 av 11 lag är ju faktiskt bra, vi vann ju också även vår grupp!

Förresten så kan jag berätta att jag fick sendrag de första som hände när jag kom hem. Jag skulle ta av mig skon... Slutade med att jag slängde mig på mage och låg och grina på golvet haha! Men mamma fick ju nått att skratta åt iaf!
Puss/M


Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Bästaste Mikaela!!! <3

Svar: :D<3
Mikaela & Jenny

2013-02-10 @ 00:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0