hockey igen

Hej!
Är hemma hos Victor själv nu igen! Han åkte nyss på samling så jag är kvar här hemma. ;)
 
Senare ikväll så ska jag alltså kolla på hockey som ni kanske redan har listat ut? Andra gången på två dagar nu, kollade hockey igår kväll också! Var kul förutom att det var några skit dryga ungar som sprang runt och skrek och var allmänt jobbiga! Jag hade inte ätit middag heller så min stubin var inte så lång... Haha.
 
Efter hockeymatchen ikväll åker i alla fall jag och Victor hem till mig. Blir en tidig kväll ikväll eftersom jag ska spela cup imorgon! Upp 7 imorgon alltså! De man vill en lördagsmorgon liksom. Nej men det ska bli kul, lite nervös bara! Blir alltid så när man ska spela i Östhammar. När man är någon annan stans så är det inte så många man känner ändå, så då gör det inte så mycket om man gör bort sig! ;)
 
Puss/M
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

De e lugnt, du e bäst ;P PUSS <3

Svar: :)<3
Mikaela & Jenny

2013-02-08 @ 23:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0