mobilberoende

Min mobil har låst sig! :'( Det har kommit upp nått på skärmen som inte går att kryssa ner och det går inte att stänga av mobilen heller... Så nu väntar jag på att den ska dö eller nått. Så nu vet ni att det inte går att nå mig på telefonen! Det är vid sånna här tillfällen man märker hur beroende man är av sin mobil! ;(
 
Till nått lite roligare. Jag och Victor hade det jättetrevligt igår! Vi åt kinabuffé och kollade sedan på filmen Ego! Victor ville först se nån skräckfilm, men eftersom jag höll på att dö av trailern så kollade vi på Ego istället. Hehe. Men den var jätte bra, så det var ju tur det! Kortfattat så var det en lyckad kväll!♥
 
Puss/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0