"Julafton"

Hej,
vägen till Östervåla blev längre än planerat, Richards bror svängde av en avfart för tidigt så de blev en tripp ut i skogen, haha. När vi väl kom fram kollade vi film och umgicks med spökena (aldrig varit så rädd).
Sen åkte jag till Uppsala för att hälsa på gammelmorfar, skönaste 90 åringen på jorden tror jag, ska smita från sjukhuset, dumpa frun för att hitta den rätta osv... Haha.
Efter det for vi vidare till Ekerö för att mysa med stockholmarna, mysigt som vanligt.
Nu sitter jag hemma hos farmor med familjen och kusinerna är här med, har öppnat julklappar och lite sånt, en sen julafton.
Idag blev min bil klar och den ska besiktas imorgon sen kan jag köra med den!!
Imorgon väntar jobb,
puss.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0