nothing...

 
Tjenis,
jag sitter och gör ingenting jag! Torsdagar är mina "lediga" dagar då jag inte brukar göra så mycket, förutom att gå i skolan då. Rätt skönt ibland! ;)
 
Har suttit och lekt lite med ett program på min skoldator och lyckades klippa ut mig från en bild! Tog en stund innan jag fattade, men sen så haha! Inte så super snyggt kanske, skulle ha haft någon bättre bild!

Imorgon har jag sovmorgon så då ska jag antagligen övningköra! Förhoppningsvis så kanske vi kan låna farmor och farfars bil så jag slipper köra automaten. Det är att växla som är mitt största problem nu för tillfället för med automat funkar det riktigt bra om jag får säga det själv. ;)
Är liksom lite jobbigt när man bara har automatbilar hemma...
 
Sen imorgon kväll har jag inget inplanerat, får se vad jag hittar på...
Där emot har jag stora planer för lördagen! Ska bli kul! :D

Puss♥/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0