Stinky

Hej! Är just nu i Uppsala för att jag och några från klassen ska kolla på "sound of music"! Ska bli kul, skolan bjuder och allt. ;)

Idag på sista lektionen så redovisade jag och Maja på pedledden. Vi skulle marknadsföra en påhittad produkt. Våran produkt var en illa luktande kräm ( Stinky)som man skulle applicera när man kände sig förföljd av någon läskig person, eller om det bara var någon man inte orkade träffa. Det ingick även en klädnypa som man själv kunde använda för att slippa känna den starka lukten. Det är meningen att den man vill "bli av med" ska drabbas av lukten och lämna dig ifred! Det var massa mer också men om jag ska ta upp allt så kommer det här inlägget aldrig ta slut, haha! Sen så fick idrottarna (som vi går kursen med) ställa frågor om produkten. Tro mig, jag fick verkligen hålla mig för skratt hela redovisningen! Jag är så himla dålig på att ljuga också, så jag bröt ihop någon gång där när vi berättade om stinkyträden i Amazonas regnskog! Haha!

Puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0