Tycker inte om att vara en blekfis...

Idag fick det bli en hemmakväll med tacos och gladiatorerna med familjen!
Har även skurat lite golv och kört lite styrketräning! Hade liksom ändå träningskläderna på mig från danslektionen idag. På den körde vi ingen styrka för armarna så då gjorde jag det när jag kom hem istället. ;) Däremot kommer jag nog ha träningsverk i vader och rygg efter baletten! Vår danslärare gilla att pina oss om man säger så! ;)
 
Skoldagen idag var chill! Hade sovmorgon fram till 11.40 då vi hade dans, sedan en ljuskurs och sen åkte jag hem!
 
Känner mig så himla blek och tråkig just nu! Om man ändå hade varit så här brun... Liite åtminstone!
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0