En toppenkväll!

Hejhej! Gårdagen var så himla kul, en riktigt lyckad kväll! Jag och Tova åkte till Louise vid halv sex. Hemma hos henne grillade vi och hade "tjejsnack" och sedan åkte vi in till Uppsala vid niotiden. Kan ju säga att vi ägde dansgolvet på Saluhallen hela kvällen! Efter en sjukt rolig utgång åkte jag hem till Victor och sov hos honom. Snacka om att han var gullig när han kom och hämtade mig vid bussen, han hade gjort mackor till mig eftersom jag var hungrig! Kan tala om att det var dom godaste mackorna jag ätit på länge!
 
Idag var jag och Victor och badade en snabbis och sedan så kollade vi på filmen "Röjar Ralf". Barnfilmer är så himla roliga att kolla på!
 
Kvällens outfit:
 
 
 
 
 
 
 
 (Dom 3 sista bilderna snodde jag från Tova och Louise)
 Puss/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0