Inte roligare en så

Mina dagar ser väldigt lika ut nu när jag jobbar! Jag går upp klockan 6 (om nu inte katterna MÅSTE gå ut tjugo i), börjar sedan jobba på Börstils kyrkogård klockan 7. Jag kommer sedan hem igen ca 15.45 och då går jag raka vägen in till vardagsrummet, lägger mig i soffan och kollar på "The real housewives of orange county". Det är ett väldigt underhållande program måste jag säga.
Så här har det varit nu sedan jag började jobba förra måndagen så om jag inte bloggar om vad jag gör under dagarna så är det inte mer spännande en så här tyvärr!

Jag har nu två dagars jobb kvar den här veckan, sen väntas lite trevligheter i helgen!
Puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0