Bättre sent än aldrig!

Igår när jag kom hem från jobbet så var jag helt slut. Jag råkade somna till i soffan framför tvn... Men där fick jag inte ligga kvar länge för jag hade fotbollsträning vid sex. Fast jag kände mig helt slut i kroppen så gick det hyfsat bra på träningen ändå! Gjorde till och med alla mina armhävningar på riktigt den här gången. Inga knän här inte! Man får liksom lite extra vilja och styrka när det sitter typ ett helt herrlag och kollar i väntan på sin match, haha...

Idag vaknade jag upp med världens huvudverk så hade ingen lust alls att åka till jobbet. Men dagen flöt på och nu känner jag mig mycket piggare än vad jag gjorde igår! Jag har precis fått ett ryck och spraymålat mina två rosa tavelramar silvriga. Har bara tänkt göra det i ett år nu liksom! Men nu är det gjort iaf!
Puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0