Dagen

Imorse klockan sex när jag drog upp rullgardinen och såg hur det öste ner ute så hade riktigt stor lust att gå och lägga mig i sängen igen! Men det var bara att masa sig till jobbet... Som tur var så hade vi möte först på morgonen och sen efter det fick jag städa inne i kyrkan, så jag slapp vara ute i regnet. Sen på eftermiddagen så fick jag slipa en bänk också. Så det är väl de jag har gjort på jobbet idag!

Efter middagen tog jag och Matilda moppen in till Östhammar och hämtade skorna vi beställde från Nelly förra veckan. Vi passade även på att prova en av de nya Magnumglassarna som jag så länge velat prova. Den var hur god som helst och om man älskar choklad så är den ett måste!
Puss/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0