För lite tid♥

Imorse åkte Victor redan strax innan kl.10 vilket kändes jättetråkigt och jobbigt eftersom jag vet att jag inte kommer att få träffa honom för en det blir helg igen... Mindre en ett halvt dygn på en vecka är lite lite tid att få träffa sin pojkvän tycker jag. Men det går inte att göra så mycket åt när jag jobbar måndag-fredag och han jobbar mest på helger och kvällar. :/ Bara att gilla läget tre veckor till!
 
Så vad har jag gjort mer idag då, förutom att tycka synd om mig själv? Jo, jag har mest kollat på tv om jag ska vara ärlig, men har också fyllt vedsäckar med pappa och tvättat min moppe. Just nu sitter jag och samlar kraft inför att gå upp kl.6 imorgon för att jobba, helgen är för kort!
 
Bild från midsommarafton♥
Puss/M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0