Hinner inte med

Hejsan,
jag hinner inte blogga för 5 öre... Träffar massor av underbara människor hela dagarna om jag inte jobbar, så bloggen får lida!! Jag orkar inte berätta allt jag har gjort då jag inte har bloggat för då kommet detta inlägg bli kilometer långt... Men jag har iaf varit med mina kära vänner och planerat midsommar lite.
Idag har jag haft lunchdejt med Sofia, efter det åkte jag och syster in till stan där jag hängde med Mathilda en sväng, fick med mig två kjolar hem och när jag var i Östhammar så blev det glassmys och raggarrunda med Jenny, Anna och Emilia, en bra dag!
Imorgon ska jag umgås med Mathilda och på kvällen åker jag och syster till Carro och myser!
Puss.

/J


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha sööt tjej! :D

2013-06-23 @ 13:18:10
URL: http://hereiamthisisme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0