Så här såg min Midsommarafton ut

Min midsommarafton såg ungefär ut så här: Jag och Victor sov till 11 och gick då upp och fixade lite innan det var dags för lunch med några släktingar. Efter maten spelade vi kubb, tjejerna mot killarna och vilka vann båda gångerna tror ni? Tjejerna såklart. ;) Sen fixade jag mig fin för kvällen innan Linda, Victor och Tova kom. Vi åt grillat och hade lite party i partytältet innan vi tog en taxi till Östhammar för att sedan åka vidare till Öregrund! När vi väl var i Öregrund gick vi mest runt och pratade med folk... för det fanns det ju verkligen ingen brist på inte! Sen sov jag och Victor i hans stuga på Gräsö.
 
Lite bilder kommer här!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0