Silvferberg, Järnkrok och Markström!!

Hej hej!
Igår hade jag seriöst världens bästa dag/kväll/natt!! Hemma hos Carro var det god mat, 5-kamp och bra människor, på kvällen åkte vi in till Gävle för att gå på Heartbreak och seriöst, jag dog. Jag pratade alltså med Silvferberg, Järnkrok och Markström (hockeyspelare för er som inte vet) den kvällen!!! Helt sjukt vad lycklig jag var. Tog värsta bilden på mig och Järnkrok men lovade honom att inte lägga ut den någonstans så ni får en bild som Carro tog på oss när vi pratade istället. Jag har liksom alltid varit typ dökär i Järnkrok också träffar jag han!! GALET! Sen fortsatte dansandet hela natten. Tack alla som gjorde min kväll!
Idag har jag käkat pizza med Johanna och fixat naglarna! Bild kommer sen.
Puss.

/J

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0