En jäkla massa frågor

Snodde en lista från Jempas blogg (www.jest.blogg.se) i brist på annat. Enjoy!
 
Har du druckit tills du spytt? Ja, men det har bara skett 2 ggr!! (så ni vet mormor, farmor och mamma...)
Sårat någon? Förmodligen någon gång i mitt liv
Förlorat en vän?  Det kan man väl säga att jag har gjort  
Träffat nya människor? Jaharru!
Kysst en främling? Ja
Tagit droger? Nej, nej, nej och nej 
Haft en sommarflört? Jaa
Gråtit? Det med
Skrattat tills du kissat på dig? Kanske skedde någon olycka när jag var mindre kanske, vad vet jag, men inte på senaste åren iaf ;)
Tältat? Japp
Varit vaken en hel natt? Typ mitt största intresse som 15 åring 
Solat? Jaaaa, dock så har jag aldrig solat i ett solarium
Badat? Klart jag har, äger ju en pool förbövelen (har dock aldrig badat i den, haha)  
Haft ett förhållande? Nja, det kan jag väl inte kalla det direkt, eller jo, eller nej, eller kanske, äh vi glömmer det 
Gjort dig riktigt illa? Hjärnskakning, pajjad kota i nacken, utslitna ledband i knät, inflammation i lymfkörtlarna... Nej inte direkt, har ju faktiskt aldrig brutit något! (y)
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Inga piercingar, har funderat på en tatuering sedan jag var 16 men har beslutsångest
Läst en bok? Yes
Skickat fel sms med flit? Lalalala... Klart jag har, hihihih 
Suttit vid datan en hel natt? Haha ja
Näckat? Ja
Solat naken? Nej förbövelen!! 
Fått utegångsförbud? Nej, snäll tjej jag
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Eh ja? Tycker iof att det är den svåraste meningen i världen att säga
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej, fast nu ska jag inte lova nåt här 
Varit i slagsmål? Nej, eller har väl slitit Sara i håret någon gång, kanske gett na någon spark med men va tusan, hon är ju min syster
Pussat någon utav samma kön? Haha, ja, kärleksfull tjej med alkohol i kroppen
Sjungit högt på ett berg? Nej men har alltid önskat att göra det, helst skrika som Ronja Rövardotter 
Kysst någon i regnet? Ja
Kysst någon i skogen? Japp
Kysst någon du inte borde? Kanske
Tappat rösten? Inte så det inte låter nånting alls men har varit bra nära typ tre gånger 
Varit på festival? Nej, men ska ju faktiskt på Summerburst i sommar!!!! 
Gått upp i vikt? Uppenbarligen, vägde ju bara 2 740 g när jag föddes och det väger jag inte nu så att säga 
Gått ner i vikt? Eh ja, tänka sig
Brännt dig? Ja, stekte pannkakor i tordags, aj. Sen varje gång jag är utomlands, solkräm är överskattat 
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Hahah om jag har 
Varit utomlands? Ja, faktiskt ganska många gånger
Gjort ett bra köp? Ja, alldeles för många! Kan det bli för många? Nej... 
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Jaa!
Haft skadeglädje? Nästan varje dag, lätt bästa glädjen 
Sovit under bar himmel? Japp, sov på studsmattan för några sommrar sen, cool tjej
Vad kommer du sakna mest? Vad jag kommer sakna mest? Vadå kommer? Efter vadå? Fatta inte frågan... Men kommer väl antagligen sakna skolan efter studenten
Har du svart ärligt på alla frågor? 100 %
 
Bild från Saluhallen i lördags, herre min gud...
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0