Liv och Lust

Doften av pannkakor håller på att göra mig galen just nu kan jag säga! Hoppas mamma kommer hem snart så vi kan börja äta någon gång!
 
Idag var det som jag nämnde igår "Liv och Lust"-dag i skolan, så dagen följde inte alls det normala schemat. Åt först frukost i matsalen och gick sedan ner till ladan för att lyssna på ett föredrag där. Den som höll föredraget var Isabella Löwengrip (Blondin Bella) och jag tyckte faktiskt att det var rätt intressant! Hon berättade om sitt liv och sin karriär och om att man ska våga. Jag kan ärligt säga att jag aldrig har läst hennes blogg innan och att jag inte vetat så mycket om henne, men min uppfattnig om henne förändrades faktiskt lite (till det positiva) efter idag.
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0