söndag

Matchen slutade 1-1, så det var en bra första match tycker jag! Jag fick spela mittmitt större delen av matchen, men fick även hoppa ner till min gamla plats på backen lite då och då. Det gick riktigt bra för mig så det kändes skönt att det var en sån dag idag! Är lite förvånad över att jag orkade spela hela matchen, trodde jag skulle bli slut första kvarten ju! Men nu däremot så kan jag säga att jag är grymt trött och har ont lite här och var!
 
Igår kväll åkte jag och Tova, efter lite strul, till sist till Pulz. Där träffade vi Victor som var där med hockeylaget!
Jag hade en helt okej kväll, men var riktigt trött sedan när jag vi kom hem igen!
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0