Uppsala

Hej hej,
dagen på UNT var faktiskt intressant, vi fick prova göra en första sida (jag, Sofia och Lais vann!!) och lyssnade på en kille som berätta om hur de jobbar typ.
Efter gick vi i affärer, jag lyckades göra av med 1000 kr, bra jobbat Jenny. Men jag blev två stickade tröjor, en klänning, en festtröja, påslakan (vuxenpoäng) och några galgar (vuxenpoäng nr 2) rikare! Sen käka vi på Cupido ist för kina eftersom middagsbuffen öppnade senare än vad vi trodde.
När jag kom hem hängde jag med Mathilda, vi gymmade och hängde framför teven, hann med en sväng till Norrskedika också!
Nu ska jag sova, imorgon väntar jobb och utgång i stan med mina pullor,
puss.

/J

Glömde ta kort på tröjorna men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0