Får titta på idag helt enkelt!

Ska snart äta middag och efter det måste jag göra lite plugg av olika slag. Senare är det fotbollsträning, men jag ska bara kolla på idag. (av två orsaker)Först så lyckades jag självklart få skavsår och blåsor på flera olika ställen på fötterna under matchen igår. Jag invigde mina nya skor så det hade man kunnat lista ut liksom. ;) Jag kände av det redan i halvlek men då tänkte jag att de bara var att stå ut! Men sen till sist fick jag säga åt någon att hämta mina gamla skor som låg i omklädningsrummet. Så jag fick hoppa av planen och byta skor där mitt i allt. Det var på sätt och vis redan försent, men det hade väl säkert kunnat bli lite värre. ;)
 
Den andra orsaken till att jag inte tänkte träna idag var att jag (som ni kunde läsa i inlägget jag publicerade tidigare idag) tog bort en leverfläck i morse. Det blöder typ fortfarande och så svider det som f*n så jag tror inte äns jag kan få på mig en sportbh just nu. Även om jag nu skulle de så tror jag att det är bäst att inte träna med det idag iaf!
 
Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0