Fredag!!

Hej hej hej!
Nu har det ett tag sen jag skrev, tror det var i måndags om jag inte minns helt fel... Och sedan dess så har det ju en en del! I tisdag var jag i stan och handlade lite, fick med mig en långklänning (!!) och en tröja hem, på kvällen sov jag hos Jullan och vi raggade runt i Alunda med Emilia och Jenny. I onsdags på kvällen åkte vi in på Studentskiva på lite spontant sådär, jag hade sjukt kul hela kvällen! Sen igår var det dags för min egen skiva! Och herregud vad lyckad den blev, jag blev "Klassens singing bee", haha jag sjunger tydligen alltid! Vi förade hela klassen hos Julia och sen åkte vi till Göteborgs nation för middag och party med massa andra klasser och eftersläppare ;) Fick skjuts av Maria hem, guldvärt, tack!! Det blev en helt klart lyckad kväll! Bilder från min skiva kommer i nästa inlägg,
puss.

/J

Från skivan i onsdags. Tema: Loveparade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0