Onsdag

Hejsan alla!
Nu var det ett tag sen jag skrev igen! Men ja kan ju berätta om va som har hänt i mitt liv eftersom jag inte har bloggat ;)
I söndags kollade jag på när mitt lag spöade Gimo och efter det var det morsdag middag med familjen, farmor och mormor. Hängde lite med Jempa sen på kvällen. I måndags var jag på studentskiva på Flustret (bilder kommer), jag hade jättekul och det var massa folk!! Igår på dagen hade vi klassmys med fika och kubbspel och sen på kvällen var jag också på studentskiva fast på BJ (bilder kommer) och det blev ännu en lyckad kväll! Tack alla som gjorde båda kvällarna bäst.
Idag har jag varit en sväng i skolan, fikat på båda lektionerna, vi går liksom inte i skolan förns nästa tisdag då det är studentlunch och sen är det ju studenten på onsdag FÖRBÖVELEN!! Tiden går för fort. Paus ett tag tack.
Nu ska jag sluta babbla.
Puss och godnatt.

/J

Bilder från klassmyset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0